fredag 9 december 2016

Sjunde gången gillt :)

I dag var det sjunde outfiten som passade! Inte illa. Jag hade lagt fram kläder i går som jag skulle ha i dag men mitt problem är inte att jag fått mage, jag har liksom blivit tjock hela jag 😂 Så det är liksom inte allt som sitter snyggt om man säger så. Så nu blev det en svart klänning och för att inte folk ska tro att jag bara är tjock så satte jag dit ett sidenband över magen, haha!

Jag har redan fått höra att jag blivit tjock i ansiktet också, seriöst det är vecka 16 jag kommer ju sluta som valross!!

En annan grej jag glömt säga; delkurs två är färdig och godkänd! Sån lättnad när jag fick det mailet! Så nu är det bara sista kvar, jag har kommit halvvägs, knappt. Jag brukar ägna mina icke barnhelger åt plugg men denna helgen tänker jag faktiskt strunta i det. Det är ingen brådska nu. Jag behöver fixa med julklapparna och reda ut livet lite. Blir nog ett stadsbesök i helgen. Tar troligtvis tåget till Karlskrona och hoppas på att bli klar med julklapparna då ❤️ 

Snart jobbdags, i dag blir en bra dag! Pusshej! 

Inga kommentarer: