måndag 12 december 2016

Vecka 17!

Ja jisses tiden går fort! Går i dag in i vecka 17. Men jag måste säga att efter helgen som var känns allt liiite lugnare och mycket bättre! Vi har hittat huset vi vill ha och reglerat lite utefter våra behov. Innan helgen stod vi på noll men nu känns det som att vi kommer någonstans! 

I lördags tog vi en tur till stan. Vi beställde barnvagn! Det känns helt sjukt att vi verkligen ska ha en liten bebis. Allting blir tydligare och tydligare men det är fortfarande svårt att fatta. H*n växer så det knakar där inne och nu har jag känt ett par sparkar. Innan har det mest varit rörelser men nu, typ en gång om dagen har det kommit någon riktigt spark så att man hoppar till ❤️


Vi har varit på ett ultraljud, i vecka 13, så vi vet att det bara är EN liten där inne :) Ska jag vara helt ärligt så blev jag chockad över att det ens var EN därinne 😉 Den 4:e januari är det dags för det andra ultraljudet, kanske ser vi vad det är för sort då, kanske inte 😊 Jag är ju visserligen bombsäker på att det är en pojke. Jag gör ju trots allt världens bästa ❤️❤️
Med det sagt så önskar jag er en trevlig dag. Pusshej❤️

(Ser ni att h*n ligger som i ett hjärta❤️)

Inga kommentarer: