tisdag 24 oktober 2017

Gaaalet!

En lång dag i dag. Vi började med babycafét, Alicia sov hela tiden så jag satt mest och glodde i två timmar. Därifrån gick vi direkt till BHV för 5-månaderskontroll. Galet 5 månader! Vaccination var det dags för igen. Superledsen blev hon efter andra sprutan, men det gick över hyffsat fort. Växer gör hon kan jag lova. Efter detta blev det en sväng till huset. De har börjat montera köket! Det är väldigt galet!! Man börjar liksom se att vi kommer att bo där!
Den stora rektangeln i taket är köksfläkten som kommer att hamna över köksön. Snyggt eller hur!?
Sååå galet!


Fönster kommer nästa vecka, nej vi behåller inte dessa bruna fula. Till höger kommer ugn och Micro och under fönstret blir det diskmaskin och diskho.

Efter detta knallade vi hem och åt lite, lillskruttan är lite trött och gnällig så hon har sovit lite, gnällt lite, sovit lite. Sen kom farmorn för att ta lillan så jag kunde smita iväg på Powerflow.

Nu har jag lagt Alicia för natten och sambon är iväg på fotbollsträning. Dags för mig att sätta mig med lite kostscheman tror jag minsann. Jag har bestämt mig för att börja lite smått. Börjar med två nära och kära först, måste se så att allt rullar på och jag vet att allt fungerar. Sen planerar jag att köra igång med fördjupningskursen efter nyår och sen kör vi!

Pusshej!

Inga kommentarer: