onsdag 25 oktober 2017

Hur snyggt?

Jag har hittat en väggfärg jag vill ha i vårt sovrum. Målaren typ slet ditt hår när han försökte hitta rätt nyans, jag hade bara en bild på mobilen 🙃 ganska många svordomar kom det från den målaren 😂. I dag kom färgprovet som målades på en bit av väggen. OMG! Det är såååå snyggt! Precis som jag ville ha det ❤️
Jag vill flytta nu!!!

Uppe är det snart färdigt. 
Tak, väggar och så nu även golvet klart i Hugos rum. Bara fönster och garderob kvar!

Theos fondtapet kom upp i dag, snyggt! Golvet läggs i morgon i hans rum sen är det bara fönster och garderob där med 👍🏻

Köksön är under uppbyggnad. Vi väntar på golvet här nu innan vi kommer vidare.
 
Spisen är inmurad och klar, nu ska bara väggen kaklas i svart-grå natursten. Alltså förstår ni hur snyggt detta blir?!

Man står typ och hoppar när man är där för det händer så mycket varje dag. De hoppas hinna tapetsera Milos och Alicias rum också innan helgen isåfall läggs golven i deras rum också. Har skjutpartierna kommit innan helgen så sätts de också upp 👍🏻

Vi är så nöjda. Och vi kom i dag överens om att vi får va ihop i några år nu i alla fall 😂🙃😉 Pusshej!

Inga kommentarer: