tisdag 28 december 2010

Godmorgon!

Jag har sovit helt värdelöst inatt!! Milo vaknar med jämna mellanrum och vrålar och vrålar... Och då hjälper det inte att bara ge honom nappen och lägga ner honom utan då får man gå runt lite med honom, sen sover han en halvtimme sen samma sak igen... (precis lagom att man hinner få upp värmen i fötterna igen)
Men lite över tolv orkade jag inte mer så då tog jag över honom in min säng... Och då sover man ju illa för det... Sen vid 4-tiden fick jag magknipet från helvetet.... det gjorde såååå ont så jag trodde att jag skulle dö! Men det gjorde jag inte ;-) Det gick över ganska snabbt o så kunde jag somna om :-) Vid lite i åtta klättrar Milo över mig och ställer sig på golvet och ger mig en fiin present i blöjan! Sen är jag på strålande humör resten av dagen!!

Nä nu äter vi frukost och fyller på med energi :-) Pusshej!

Inga kommentarer: