söndag 12 december 2010

Vinter =)

Som vanligt så va det ett bra tag sen jag skrev här nu... Men det blir snart bättre :-) Tänkte slänga upp lite bilder från senaste veckan. Ikväll har vi varit ute och åkt lite pulka, det va ganska kallt faktiskt -10 :-S Men jag fick inviga mina nya fina lila thermobyxor så jag frös faktiskt inte alls =)Här är mina pluttisar ute i mörkret.
... Jag blev lite kolsvart för hela Theos jacka är fylld av reflexer haha, men det gör ju inte så mkt ;-)
... Förra helgen va vi hos mamma och Dan och bakade pepparkakor med Marie och barnen. Jättemysigt, barnen tröttnade dock ganska snabbt, så Marie och jag fick göra klart resten. Men pepparkaksbak funkar rätt bra som terapiarbete ;-)
...
Hugo, Marie och Leo, och så Theo mitt emot. Alla väldigt koncentrerade ;-) Leo va så söt, han hade hittat storebrors hårgelé, hela luggen va stenhård!
...
Och i fredags va det Luciafirande på dagis, Milo blir buren av fröken i röd tröja och Theo är pepparkaksgubben till vänster med hela handen i munnen :-)
...
Allt hamnade lite i oordning här, men här är iaf ICA personalen från förra lördagen då Johanna drack lite för mycket rödvin ;-)
...
Nu är det läggdags för en liten Milo... Imorrn är det dags att åka till sjukhuset igen. Jag ska få vara med på en ablation imorgon, det ska bli jättespännande =) Tisdag är det sjukhuset igen och onsdag självstudier och klippdags =) Torsdag, fredag är sista skoldagarna för i år, så ett par prov till hinner vi med :-P Nästa vecka är det praktik måndag och tisdag, sen är jag friii- i några veckor iallafall ;-) Det ska bli enormt skönt med lite ledighet nu.
Nästa helg kommer Syster Yster och vi ska in till Kalmar, hon och jag, och julhandla, det har blivit lite av en tradition ;-) Bara det blir snökaos med så är det som det ska vara ;-) Tur man inte har BMW för de kan minsann inte köra när det är halt ute!!
Nä läggdags va det! Pusshej!

Inga kommentarer: