lördag 25 december 2010

Hoppas..

...att ni alla hade en fin julafton igår!
Vi tog oss runt till alla ställen trots all snö och oplogade skogsvägar...
Måste ju säga att man är lite småtrött på julmat nu... det räcker en dag om året för min del... Vi äter ju på två ställen med så man är ju som en ballong på kvällen. Men vi hade en riktigt trevlig kväll då vi spelade "med andra ord" hela gänget!
Barnen somnade såå gott utan problem. Supernöjda med sina julklappar. Det är grejer överallt här hemma kan jag lova!

Det roligaste va ju när tomten kom hemma hos Mamma o Dan, Theo öppnade och hjälpte tomten med allt... och sen när tomten va påväg ut genom dörren igen så sa Theo - Det va faktiskt Dea som va tomten!
Haha, vi skrattade så vi fick ont i magen allihopa!!
Jag gick o la mig vid lite i ett tror jag, men de andra spelade vidare ett bra tag till... På morgonen va det verkligen folk som låg och sov överallt! Varenda soffa o säng va full, tror vi va 12 stycken som sov där... inte illa pinkat ;-) Men det är så det ska vara på julen!

Idag har vi varit ganska slappa faktiskt... det är tillräckligt jobbigt att packa upp alla julklappar när man kommer hem ju ;-)

Jag återkommer med lite bilder vid ett senare tillfälle... har lite datorkrångel här just nu... Pusshej!

Inga kommentarer: