torsdag 23 december 2010

Liten uppdatering här kanske =)

Sötungen Theo och jag har fixat lite julgodis idag =) Så duktig min sötnos!
...
Förra lördan hade jag finbesök av några tjejer i klassen. Det blev thaimat, en massa massa vin, spel och zumba och så en massa vin :-P Lite för mycket för vissa kanske :-S
Här är gänget: Linda, Sara, Jag, Tess och Elin!
Emma bakom kameran med =)
...
SysterYster, Tess och Elin posar för glatta livet!
...
Så det kan låta spelas här, som Jag och Linda tog hem ;-) Inte för att skryta eller så men vi va faktiskt bäst ;-)
...
Tack tjejer för en trevlig kväll! Man kunde inte fått bättre klasskompisar än de här! Vissa andra kunde man ju byta ut kanske men inte dessa 4 ;-) Även fast de kanske kände att de ville byta ut mig i lördags haha!
Nu blir det mer julstök! Pusshej!

1 kommentar:

Linda sa...

Tack själv! Det va jättemegatrevligt och det va du som satte pricken över i:et i lördags, inget man byter ut!

Och förresten så är det inget att skryta om att vi är bäst, det är bara fakta ;) Ha det bäst i jul! Leos lekland nästa vecka? Inte måndag för då ska jag jobba, men vilken annan dag som helst. Hör av sig! :) Kraaaam