onsdag 8 juni 2011

Igång igen...



Igår va första dagen på sjukhuset, kan erkänna att det fanns stunder jag undrade om jag kommer orka hela sommaren, det kändes som att jag glömt skitmycket och stackars Helene fick svara på miljoner frågor. Men idag var jag tillbaka i det riktiga tempot och nu känns det verkligen att jag inte är praktikant längre, jag har ringt runt till halv sjukhuset idag och beställt en massa papper hit och dit, riktigt rolig dag faktiskt! Trodde dock inte det skulle bli så varmt, men det märker man först när man kommer ut och ställer sig och väntar på tåget...


Skönt att börja med lite kortare vecka, full dag imorrn och sen slutar jag ju 12 varje fredag, underbart!!! Imorrn ska jag vara med på möte med juristen i ett par timmar och sen bjuder chefen på lunch, kommer bli kul!

Jag har verkligen en superbra chef och superbra arbetskamrater, jag kommer ha såå kul i sommar =)


Nu ska jag göra ett nytt försök att få mina kids i säng, så jag kan hoppa in i duschen! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad härligt att du trivs!! Ha en skön dag och ta hand om dej! Puss och Kram!<3