måndag 6 juni 2011

Slut på sommarlovet!

Nu har jag haft mitt sommarlov. Imorrn börjar allvaret! Jag kan ju inte klaga på denna veckan jag haft ledigt, det har ju varit helt underbart väder! Det märktes rätt tydligt när jag skulle ner och tvätta idag, jag brukar ha minst två stora överfulla kassar, idag va det knappt en full, det är väl ett tecken på att man inte använt så mycket kläder. Det är mest bikinin som gällt. Idag har va bara solat och badat, slappat och busat en massa, helt okej =)

Det va väl lite meningen att vi skulle köra neråt Ronneby idag och hälsa på bland annat Ellen med familj, men jag kände väl att sista dagen på "sommarlovet" och det är sånt här väder så vill man kanske undvika att sitta i en bil en timme dit och en timme hem. Men det kommer snart fler tillfällen!

På lördag fyller min lille Millevipp 2 år!! Vad hände där liksom, 2 år!! Vet inte riktigt vad hag ska köpa till honom, kanske är dags att komma på det nu! O bild till tidningen med, det får jag nog ta och fixa nu...

Nä, men ha en bra vecka, för det ska jag ha! Pusshej!


Ps Glömde säga att jag är jävulskt korthårig med! Kanske kommer bild nån dag!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

All lycka till med jobbet!<3 Ja, tiden går sååå fort, 2 år lille Pussgurkan!<3 Du blev jättesnygg i håret!<3 Puss och Kram!<3