torsdag 9 juni 2011

Nedräkning...

Två dagar kvar tills min lilla prins blir två år! Helt sjukt!! Imorse hann vi med lite suddigt mys innan jobb och dagis... Och ännu mer nu på kvällen, storebror har inte riktigt haft tid med oss idag ;-) Helt ärligt så har denna dagen gått sjukt fort! När vi kom hem gick vi och handlade, hem och lagade mat och sen städade undan o då va klockan närmare 19... Nu har iallafall Theo somnat, Milo ligger och småpratar lite...

Var på ett riktigt tråkigt möte om sekretess och sånt idag på sjukhuset... Hon satt och rabblade paragrafer i två timmar... Jag försökte verkligen lyssna, men sen vandrade tankarna iväg och ibland satt jag och nickade till haha, men jag va långt ifrån ensam om det ;-)

Men efter det så fick vi smörgåstårta (som jag verkligen ääälskar ;-) eller inte haha) men lite kaffe och choklad på det sen var jag nöjd =) 3 timmar var vi borta från kontoret, sen fick jag gå tillbaka själv och styra upp stället, kan säga att det händer ganska mycket på 3 timmar, men jag gjorde det så jäkla bra!! Det är rätt mycket att hålla reda på med, och en massa läkare och sköterskor som kommer in och vill ha hjälp med en massa grejer och jag fixade allt =) Lite stolt så =) Men det ska bli såååå skönt med helg. Och just nu undrar jag lite vad som är fel på mig när jag verkligen sitter framför en dator heeela dagen och skriver och skriver och nu när barnen äntligen somnat så sätter jag mig och skriver igen... nåt är fel!?

Pusshej!

En sak till, slutade röka i måndags, det går skitbra =) =) Inte ett bloss sen dess! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vad duktig du är som styr upp allt på jobbet!! Tur dom har dej! Oj, så duktig du är som slutat röka!! Håll ut och kämpa på! Håller alla tummar och tår för dej!<3 Puss och Kram!<3