tisdag 26 juli 2011

Bara tisdag (obs tråkigt jobbinlägg)

Känns som denna veckan går fram i snigelfart. Ändå har jag verkligen haft skitskoj på jobbet dess två dagar! Det har varit jättemycket att göra vilket visserligen inte är så kul eftersom det betyder att många har hjärtproblem nu, det är totalt fullbelagt på avdelningen =( Idag har jag för första gången jobbat själv med en Marie, det har varit jättebra verkligen och hon tycker att jag ska va ledig två dagar nästa vecka eftersom jag har barnvaktsproblem... Ska se om jag kan jobb in några timmar på fredag och jobba vanlig tid till 3 istället för 12, har ändå inte bråttom hem till något och jag vill verkligen vara lite mer ledig med mina barn nästa vecka om det skulle vara möjligt =)
Bara två veckor kvar på avdelning 47 efter denna =( Känns skittråkigt att byta avdelning till hösten men men jag behöver ju lära mig lite annat med inte bara koronarangiografi, myokardscint, muskuloskeletos och paroxysmalt förmaksflimmer ;-) Eller hur Anna ;-) Haha!

Emmaboda fylls i nuläget på med festivalbesökare, vilket är rätt trevligt bara de inte tar upp hela mitt tåg ;-) Får nog en del inneboende med i lägenheten i veckan, med tanke på att det ska ösregna torsdag och fredag så tror jag att de kommer att vara tacksamma för varma sängar och en dusch vid det läget :-P

Nä nu är det snart thai dags =) Pusshej (ursäkta för det skittråkiga jobbinlägget men jag försöker fördriva tiden lite)

2 kommentarer:

Emma sa...

Du är bäst syster <3

Lufsan! sa...

Haha, nu vet jag vad koronarangiografi) angion betyder i alla fall.;-) PussKram!<3