söndag 10 juli 2011

Superhärlig lördag =)

Igår packade vi ihop oss och åkte ner till Tosselilla =) Hela dagen va jättemysig och alla var på bästa humöret hela dagen! Tre startklara killar!

...

Frukostmys på vägen dit!
...
Min snygging ;-)
...

Efter badet skulle vi klä på oss, men något blev lite fel ;-)
...

Vi är ute och åker båt och Theo är söt ;-)
...

Coola killarna kör motorcykel.
...

Milo givetvis i brandbilen ;-)
...

Grabbarna till höger gillade denna rätt mycket, åkte den nog tio gånger.
...

Och jag fick åka med i en karusell med ;-) Theo va för kort för att åka själv
...

Japp det var gårdagen, alla var väldigt nöjda. Vi tog en pizza på vägen hem, och väl hemma så tror jag att jag var tröttast av alla, haha! Vi sov nog alla väldigt gott den natten, det blev dock ingen sovmorgon imorse... Idag har vi stannat på hemmaplan och lekt, myst, bråkat och ätit pannkakstårta =)



Imorrn är det dags för jobb igen, sista veckan innan min efterlängtade semestervecka, det ska bli rättså skönt faktiskt. Massa myyyys ska det bli då =)

Hoppas ni haft en dra helg alla, pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Vilka härliga och mysiga bilder!<3 Puss och Kram!<3