tisdag 12 juli 2011

Nedräkning...

Jag som så många andra har börjat räkna ner till semestern nu... Jag har ju visserligen bara en vecka nu men jag är glad för det lilla. Det kommer bli såå mysigt att få umgås med mina pojkar hela veckan!!

Idag var jag jättepigg när jag kom till jobbet så jag tänkte att dagen skulle gå snabbt. Men dt kan man verkligen inte säga att den gjort, både Barbara och jag segade ihop redan efter frukost någon gång, vi satt vid varsitt skrivbord och svor åt de nya hyrläkarna som knappt kan få ihop en enda korrekt mening och inga diktat under 10 minuter heller typ... Så efter lunch gick vi ut en sväng för att få lite frisk luft, då sprang vi på en av våra överläkare så hon drog med oss på en riktig runda upp och ner i backarna runt sjukhuset. Men det hjälpte inte, efter det satt vi och gäspade ikapp sista stunden som var kvar. Men imorrn då jäklar ska jag vara pigg och flitig som en myra! Det är ju inte så att vi latat oss idag vi har jobbat hårt ändå, bara på mindre glatt humör ;-)

Igår var sötaste Anna, Alma och Tilly och jag ute och promenerade en liten sväng, vi fick prata av oss våra värsta irritationer och problem ;-) Imorrn ska jag troligtvis fika lite med Malin, det ska bli kul, vi ses ju allt för sällan nu :-/

Nä nu ska jag sätta mig ute och läsa lite ur min bok, spännande värre nu ;-) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Puss och Kram på dej söta vän!<3