måndag 4 juli 2011

Bilder =)

Nu tänkte jag fel igen så allt hamnade på i fel ordning, men jag orkar inte göra om det nu...

Först ett par bilder från i fredags, på den privata trubadurkvällen =)


Glada människor =) Mycket gitarrspel och sång blev det.

...

Vi =)

...

Och sen firade vi ju min födelsedag lite hemma hos Mamma o Dan. Mycket trevligt och superkul att har båda mina syskon närvarande.

Hugo och Theo sjunger för mig =)
...

Min syster är såå coool ;-)

...

Men min bror är nog lite coolare ;-)
...

Theo förenade nytta med nöje och klippte gräset =)
...

Klättring och klippning =)
...

Sen va det ju lite midsommar med innan allt det andra så det kommer ett par bilder ifrån det med. Och för er som är nyfikna så kom min midsommarklänning veckan efter midsommar...

Min kärlek =)
...

Jag fick en ny bästis =)
...

Massa folk =)
...

Trubadurerna som dock inte va så duktiga på att framföra sina hits :-P
...

Brännboll, mitt lag vann inte, även fast det andra laget fick den sämsta spelaren ;-)
...

Mer folk =)

...

Snygg-Emma =)
...

Det va allt för denna gången =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Finfina bilder!!<3 Puss och Kram!