måndag 28 maj 2012

Ännu fler bilder från examensdagen

 Mina underbara pojkar!
 Här fick de sällskap av Nellie en stund.
 Min snygga sambo, som fixade det mesta på min dag =)
 Mamma och jag pratar om något väldigt viktigt ;-) Milo äter korv, sa jag att han åt hela 7 korvar då! Helt sanslöst!
 Alma, Anna och Daniel.
 Finbesök från Ronneby, Far och AnnSofie.
Kubb, killarna mot tjejerna. Fr vänster; Dan J, Håkan, Theo, Pappa, Hugo, Daniel.

 Och här är vinnarna =) Söt-tjockis-Anna, AnnSofie, Mamma och Monica.
 ...
 Hallontårta
 Jag och hallontårta =)
Sötungarna; Alma, Theo och Milo lekte tills klockan va sent =)

Idag har jag jobbat min första riktiga dag =) Det har gått bra, fast jag är trött som en gnu nu. Tiotimmarspass blir det ju barnfria veckor så det är lite tufft innan man kommer in i det. Nu väntar jag på min älskling, så vi kan träna och sen fixa mat och allt till imorrn och sen tror jag vi myser ner oss i soffan =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

PussKramLove!<3