onsdag 9 maj 2012

Opponeringsdagen

Ja nu var även den här dagen till ända. Riktigt riktigt skönt att kunna lägga denna dagen bakom sig. Jag var väldigt nervös i morse kan jag säga. Men först ut var nog ganska bra ändå, då va allt klart sen och man kunde bara slappna av =)

Nu är det bara lite finjusteringar i arbetet sen ska det iväg och då är allt klart! ALLT!

Imorgon blir det skola till typ 12-tiden, sen hem och fixa till sig och sen vidare in till Kalmar för att äta middag med klassen på Larmgatan 10, ååhh va gott det ska bli, kommer inte riktigt ihåg vad jag beställde men där är alltid fin och god mat så det kommer bli kanon.

Nu ska jag ta nåt att äta sen blir det träning och sen bara slappa.

Kan tillägga att jag fick lite spunk när jag kom hem efter skolan... Man kan ju tänka sig att man skulle slänga sig i soffan som en liten trött gris, men nejdå, då började jag städa, tvätta, diska och greja... Ja men nu är det gjort iallafall =) Skulle behöva ta toaletten också men det får blir en annan dag. Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Så härligt Kluddan!!!:-) Du är bäst!!<3 Pusskram!<3