söndag 27 maj 2012

Bilder från EXAMENSDAGEN!

Som sagt, jag har en himlans massa bilder så jag får ta det lite i omgångar =) Jag börjar med dagen i skolan och så får jag ta kalaset hemma en annan dag =)

 Samling i skolan med lite bubbel och prat =)
 Tess är inte sen att korka upp ;-)
 Glada tjejer =)
 Och ännu fler glada hälso- och vårdadministratörer...
 Elin, Linda och Tanja.
 Sara =)
 Sara, Jag, Elin och Linda.
 Sara och Jag
 Ett gäng lärare; Jim, Kaisa, Gunnel och Tommy.
 ...
 Tess och Sara
 Tess, Jag och Sara.
 Madde, Hannah och Titti
 Vår engelskalärare Ketty som ploppade ut sin lilla bebis några dagar innan kursen avslutades vilket resulterade i lite smått kaos ;-)
 Här ska inget gå till spillo ;-)
 Mingel utanför folkets hus...
 Pernilla tackar och säger hejdå.
 Rektorn och Kaisa.
 Jag får mina betyg av Kaisa.
 Fäärdig =)
Sara =)

Ja det får räcka för nu, hela dagen var kanon och jag har en massa fler bilder, men inte tid att lägga upp så många här. Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Fina bilder!:-) GRATTIS igen!!:-) Pusskram!<3