lördag 5 maj 2012

Nöjd :)

Kände när jag steg upp idag att det skulle bli en lång dag. Satte mig direkt i soffan och började läsa lite på examensarbetet jag ska opponera på, det 37 sidor långa examensarbetet jag ska opponera på .... Phew... Läste typ 10 sidor sen blev jag seg. Bestämde mig för att gå en runda vilket jag typ aldrig gör nu för tiden. Men det var rätt skönt faktiskt. Kan starkt rekommendera en app till mobilen som heter Map my run där man kan välja om man går cyklar eller springer och så mäts sträckan och och visas på en karta och kaloriförbränning och sånt visas också. Riktigt bra faktiskt. Jag fick ihop drygt 5 km iallfall, så det känns skönt att man inte bara suttit inne och slappat. Känner jag min kära sambo rätt så blir det gymmet ikväll också så det blir ju en riktigt bra dag =)

Jag har lovat att fixa lite middag tills han kommer hem ikväll med, just nu har jag ingen aning om vad det blir, men jag ska strax bege mig ner till affären för att reda ut det tänkte jag. En sväng till systemet blir det nog med, en flaska vin skulle vara rättså fint ikväll =)

Sugen av att städa har dessvärre inte infunnit sig än. Det ser lite ut som kriget här. Papper till examensartbeten överallt och fakturor och en drös med papper tillhörande den nyblivna egna företagaren, plussa på lite leksaker, damm, reklam, verktyg, kläder och kaffekoppar så kan man nästa tänka sig att det är några timmars städande som krävs...

Nä lite klädbyte innan cykelturen till affären, ja jag kan ju inte ta bilen nu när jag varit så duktig ;-)

Ha en underbar lördag mina vänner. Här kommer ett par bilder från promenaden, helt okej väder idag ju =) =) Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Jättefina bilder!:-) Ha en mysig middag ikväll med vin å grejer.;-) PussKramLove!<3