tisdag 16 april 2013

Kärt återseende

Äntligen får jag känna på lite träningsvärk igen, visst jag gnäller lite, men det tar på rätt ställe! Tvingades öka på tyngderna lite på benpasset igår och nu känner jag av det i helt andra muskler än jag brukar :)

På jobbet fortsätter kaoset. Nu kommer vi va tre man kort, alltså halv styrka i ett par dagar. Plus att jag har kvällsmottagning imorgon. Jag kommer sova gott och länge på lördag!! Men nu börjar jag få ner mina diktat och mina pappershögar lite i alla fall!

Kommande dagars matlådor står på spisen, känns riktigt bra att ha lite bättre planering denna veckan. Kyckling med spenatpasta och kokta grönsaker blir det i detta lass. Gott :)

Ni kollar väl förresten på 112 ikväll, det kommer va från thorax i Karlskrona :) kollade gårdagens avsnitt på bussen hem och då va det från förlossningen i Karlskrona. Där jag fött mina älsklingar :) Vilka minnen man som kommer upp :) Barnmorskan Anna som är med i det avsnittet bor i Emmaboda så det gör det hela ännu roligare! Kolla på TV4 play om ni missat detta :)

Strax träningsdags, armar blir det nog idag :) Eller kettlebell? Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Maten ser god ut!! Duktig du är som tränar och står i!! PussKram!<3