måndag 15 april 2013

Planering = A och O




Måndag igen. Helgen har varit mysig men skräpig. Mycket kass mat och godis och onyttigheter. Men nu har jag ny kraft, ny motivation. Veckans luncher är planerade, även träningen ska planeras iminsta detalj så jag har allt färdigt.

Jag har gjort listor på allt, jag har varit så stressad senaste tiden så jag tänkte att om jag bara får lite mer struktur på allt så ska det ordna sig. 

Jag trotsade regnet med och gick till stationen, inget märkvärdigt, det tog 8 minuter ;) Och då hade jag ändå sällskap halva vägen så det går nog på 6 minuter imorrn :)

Jag har satt upp ett mål för denna veckan, jag ska gå 1,5 mil innan söndag. Lagom. 3 styrketräningspass och 2 cardiopass ska också hinnas med. Bara det finns med i planeringen så går det fint! Jag ska bara få in vilka dagar jag ska lägga det på. Onsdag går helt bort då jag har kvällsmottagning, så troligtvis blir onsdag och lördag vilodagar. Gjorde nya mätningar och vägning och foton idag med så jag verkligen behåller motivationen :)

Dagens, och morgondagens lunch hittade jag i en träningsbok, torsk i foliepaket + ris och kokta grönsaker. Blev dock rätt stora portioner så jag lär ju inte gå hungrig i alla fall ;)

Nya tag på jobbet idag, nu ska jag hinna få undan en massa, jag ska komma ifatt nu! Långa dagar så det kommer nog gå bra :)

Vila lite med Pink i öronen innan vi kör :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är så himla duktig Kluddan!<3 Pusskram!<3