lördag 6 april 2013

Lördagsnöje :)




Lite sovmorgon idag :) Sen satte jag igång tvättmaskinen och diskmaskinen och rensade upp lite stök som gärna bosätter sig lite överallt här hemma. En proteindrink i solen och sen på med skorna och ut på promenad.

Promenader är underskattade, jag njuter när jag är ute själv. Man behöver va själv och tänka och bara vara en stund ibland. Det är inte samma sak som att gå hemma själv i en timme, då ser man bara alla måsten som ligger och skriker. Är det sen också så att man bränner 448 kalorier så är ju inte det direkt ett minus ;)

Ett par grejer är dock viktiga:
  • Bra musik! Jag kör P!nk, alla hennes skivor i en spellista och sen shuffle så får man en bra blandning :)
  • Bra skor! Vilket jag inte direkt har just nu, vill inte ta ut de jag har inne så jag behöver köpa nya, men det är inte riktigt med i budgeten just denna månaden.
  • Kläder! Inte för varmt och inte för kallt. Jag körde fleece, halsduk, vantar och keps. Lite kallt när det blåste i början, men väldigt varmt när man fått upp farten. Tycker det är svårt att veta vad som är bra där. Vi har ju trots allt fortfarande vinter här ;)
  • Sen är jag en sån här "jämföramänniska" så jag vill ju mäta och skriva upp och räkna ihop och sånt. Så jag har ju mapmywalk-appen. Grymt bra. Hade dock stängt av ljudet på den idag, annars säger tanten i lurarna hur långt man gått och vilken fart man håller, jag tror det är var 15:e minut.

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Åh, så långt du går, duktig du är Kluddan!<3 PussKram!<3