tisdag 30 april 2013

Nyinflyttad :)

Det blev lite chockartat idag när IT-Anja dök upp oanmäld och frågade om vi skulle ta och flytta min dator nu. Så nu har jag bytt rum och är numera sambo med Lotta. Det är inte riktigt färdigt än för jag måste ha över en av mina anslagstavlor och lite sånt, men snart så :) Trodde inte att de skulle komma upp denna veckan och flytta men det gick ju det med!

På fredag är det dags för intervjuer för sökande till den lediga tjänsten, riktigt spännande, jag har ju en favorit som jag hoppas på :)

Nu har jag precis avslutat ett crosstrainerpass och ska hoppa in i duschen. Imorrn blir det på sin höjd en långpromenad, inget gym för min del. Kroppen måste få vila sig lite nu. Har som sagt träningsvärk i de flesta kroppsdelarna! Magen, benen och armarna är värst.

Ledigt imorrn! Fasen vad jag ska njuta :) och sol ska det bli!! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Kul med "Flytt"!:-) Njut och sola åt mej oxå! PussKram!<3