måndag 1 april 2013

Perfekt början på veckan!

Veckan börjar med en ledig dag, det känns lite skumt men jag klagar inte ;)

Helgen har gått i ett, med en massa god mat och människor vi tycker om :) Vi har faktiskt skött träningen också :)

Idag tar jag segstart, hyfsad sovmorgon, tvättat och sorterat tvätt, handlat lite och städat undan i köket. Det är rättså lagom tycker jag. Nu blir det lite frukost och sen en promenad med eller utan sällskap. Det är ju underbart väder idag verkligen. Ikväll blir det benpasset igen, tyngsta passet på veckan.

Igår hade vi armar och något konstigt hände i min handled, det gjorde inte ont, men den hoppade typ lite ur led så efter det va jag skiträdd. Jag har nog rätt klena handleder, min syster brukar kalla dem anorexiahandleder ;)

På fredag ska älsklingen till gymmet på uppföljning och mäta och väga och sånt. Mycket spännande :)

Nä nu ska jag ta lite kaffe eller te i solen :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Låter som en härlig helg! Lät otäckt med handleden!:-( Hoppas det inte händer igen! Pusskram!<3