torsdag 16 maj 2013

Hallå?!

Vart har denna veckan tagit vägen då? Det är redan torsdag idag! Igen!?

Igår stod det core på Actic på schemat. Det känns ju lite i magen och ryggen, men det är ju ingenting jämfört med kettlebellsen. Jag praktiskt taget tvingade med min söta vän Anna ut på elljusspåret ett varv efteråt med. Det har liksom inte blivit av att vi sprungit där alls på alldeles för länge nu. De har lag nytt underlag med så det behövde ju testas :) Så det blev en lite testrunda bara. Men det gick bra, helt okej underlag enligt mig. Det är alltid (nästan alltid) roligare att ha någon med sig när man springer med. Vi tjötade hela vägen. Kanon, man hinner ju liksom inte prata så mycket på passen inne på gymmet. Om allt går enligt planerna så tror jag att jag ska försöka mig på ett par varv lördag morgon. Inga löften, bara ett litet mål. Antingen det eller en pw direkt på morgonen för att starta upp helgen.

Jeeeeeeeesus vilket underbart väder i dag, det är sånna här dagar man undrar om man valt rätt yrke ;) Men sen kommer man till jobbet till bästa kollegorna och roligaste jobbet, då undrar man inte mer :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Tack för igår! Underlaget var ju helt oki som sagt!:-) Pusskramlove!<3