tisdag 14 maj 2013

Träningen

Jag har kommit in i ett mönster med träningen verkligen. De senaste veckorna har jag tränat söndag-måndag-tisdag-onsdag och sen tänker jag att jag måste ha en vilodag för jag har tränat fyra dagar i rad. Sen kommer fredagen och då är man trött och vill ha fredagsmys=ingen träning, lördagar har man alltid fullt upp så dagen bara försvinner vilket resulterar i att man inte tränar då heller.
Söndag igen och man är taggad att börja en ny vecka, sen rullar det på så. Får nog försöka tänka om, kanske lägga vilodag på tisdagen istället? Det tåls att tänkas på.

I dag har vi möte på möte på jobbet. Nu ska det väl vara klart vem som fått tjänsten. Men viktigast av allt: jag ska skriva undan en himla massa i dag!

Fick hem mina nya träningshandskar förra veckan, mycket bättre när man kör benpass, mina händer gillar inte den tunga skivstången.

Ha en bra dag och klaga nu inte för mycket på regnet ;) igår var det ett jäkla klagande på att vi inte fick någon vår och att det va dumt att det blev varmt så snabbt, innan dess va det gnäll för att det aldrig blir sommar och nu regnet! Det är bara att gilla läget, inget vi kan påverka ändå :) Okej om det regnat en vecka i sträck men nu är det en dag med regn! ;) ;) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Snygga träningshandskar! Håller med dej, mycket gnäll av många för vädret som sagt, en världslig sak som Karlsson på taket hade sagt!:-) Pusskram!<3