torsdag 30 maj 2013

Härlig morgon :)

Träningsvärken spänner i magen, solen skiner för fullt och fåglarna kvittrar. Underbar morgon! Har precis satt mig på bussen, först av alla i dag. Tog cykeln i dag, perfekt energikick på morgonkvisten :)

Igår var vi (Sandra och jag) och trände kettlebell på Actic. Älskar de träningspassen och passledaren "Mördar-Mia" överraskar med nya roliga övningar varje gång. Det är aldrig tråkigt och även om man känner sig lite seg och mindre träningssugen innan passet så kommer man snabbt igång och ger allt, varje gång!

Ny jobbdag, näst sista på denna veckan. Veckorna går alldeles för snabbt nu. Hoppas på att jag ska få mycket gjort på jobbet i dag, energin finns :)

Nu ska jag lyssna lite på Mia Skäringer :) pusshej

2 kommentarer:

Lufsan! sa...

Härligt Härligt!!!:-D Pusskram!<3

Anonym sa...

hejsan! hittade din blogg när jag letade på din utb som du gått. är bara lite nyfiken på å höra vad du tyckt om utb, och vart du gått den? jag har sökt in till Umeå, men vi får se hur det blir..
har det vart lätt att få jobb??
Med vänlig hälsning / Jenny