söndag 19 maj 2013

Swwiiiiisch!

Så va den helgen också förbi! I dag är det inne-mysarväder. Egentligen städväder men det är så otroligt olockande ;) Jag har tvättat upp ALL tvätt och städat av toaletten. Dammsugarpåsen är full så jag tar det en annan dag ;)

Dags att ladda för en ny spännande vecka! På tisdag har jag tenta i kodningsutbildningen, den som började i januari, shit vad fort det gått alltså. Upp till bevis nu då och visa om vi lärt oss någonting ;) Tror jag har lite koll på läget i alla fall, inget jag är speciellt nervös över.

På söndag blir det det gamla vanliga, softa lite i Globen, hänga lite med min gamla kompis P!nk... Blir nog trevlig. Skojar ni eller det kommer bli sååå Nice! Och en liten minisemester med min älskling passar rätt bra nu med :)
Sen blir det planering och kalas många helger framöver.

Nu ska jag se om jag kan göra något vettigt. Hade velat måla färdigt i dag men det passar sig inte riktigt i regnet. Så det får bli en kväll i veckan, inte jättemycket kvar med målningen nu. Just det ja, poolen är inkopplad, 27grader va det i den igår :) Nice Nice.

Snart kommer mina älsklingsgrabbar! Woooohooo! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Härligt Härligt!!! Pusskram!<3