lördag 14 december 2013

I ensamheten...

Största delen av denna helgen spenderas i ensamhet. Jag har fått så mycket gjort ;) Slagit in alla barnens julklappar, lagt in alla leverentörsfakturor för resten av året och tränat! 



Köpte dessa wrist wrapsen i veckan, så mycket bättre då det hela tiden känns som att mina handleder ska luxera när jag belastar dem. Nu kändes det som att de satt på plats :) Svårt när man har anorexiahandleder som min kära syster brukar säga ;)

Julklapparna tog väldigt lång tid måste jag säga, nu är det bara resten kvar... Det är rätt tråkigt att vara ensam faktiskt och får jag gissa så tror jag inte att min sambo är så sällskapssugen när han kommer hem ikväll efter en Polenresa med tre andra grabbar...

Nu får vi se vad som händer näst, kanske blir teven en stund. Behöver egentligen städa en massa men jag orkar inte nu och jag känner faktiskt att jag varit rätt duktig ändå i dag! Imorrn blir det upp med tuppen för vid halv nio blir är det samling i Kallinge då Theo har poolspel med innebandyn :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

PUSSKRAM på Dej Duktiga Kluddan!!!!<3