torsdag 5 december 2013

Onsdagen

Säger som jag brukar, dagarna bara flyger förbi! Det är redan fredag imorrn! Igår jobbade jag i Karlshamn. Jag hade möte där vid 13.00 så jag kände att det var lika bra att jag körde ner dit redan på morgonen så jag slapp flänga fram och tillbaka hela dagen. Riktigt bra möte var det, det blir en hektisk vår för LISA-gruppen vill jag lova! 

Väl hemma sen så var det hämtning på dagis och fritids, hem och byta om till gympakläder för Theo och sen bort till sporthallen för karateträning. Vi lämnade av honom och så drog Milo och jag till affären och handlade. Hem med varorna och tillbaka till sporthallen och hämta den stora prinsen. 
(Theo slänger omkull läraren på karatelektionen)

Hem igen fixa kvällsmat och så julkalendern på det. Efter det träning medan barnen kollade på film och sen bäddade jag ner kidsen i vår säng, fixade matlådor för veckans sista jobbdagar, dusch och sen kröp jag ner mellan mina älsklingar :)

Är det konstigt att man känner dig stressad ibland? Men vill man så kan man! Bara att intala dig själv att man är pigg! Det funkar väl?! 

Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Du är så duktig Kluddan!!<3 Var rädd om dej!!<3 Heja Theo, vilken Karatekid!:-)
PussKram!<3