måndag 9 december 2013

Julfest, snö och fotboll!

Ja det sammanfattar denna helgen ganska bra. I fredags sov mina älsklingar hos mormor medan mamma roade sig. Julfest i Karlskrona för ortopedkliniken BLS. Det var minst sagt intressant. Man kände ju inte hälften och det blev rättså mycket jobb för min och Lottas del. Vi var kvar sist och röjde upp efter alla 50 personer som grisat ner stället ;) Jag trodde nog att det skulle vara roligare men det var ändå helt okej. Jag sov över hos min söta jobbsambo Lotta och hon är ju bara den bästa! 

Lördagen spenderades hos mamma, god mat och mys! Söndagen blev det uppvisningsmatch i fotboll för min stora kille, lite jobbigt att ta sig dit i snöovädret men det gick. Våra 06-07:or hade stort övertag då de mötte 07-08:or som inte hade varit med så länge. Men de var så söta! 

När vi kom hem därifrån blev det snölek, massor av snö har det ju kommit här uppe så barnen var överlyckliga!
Dags för jobb igen! 

 
Och pinglorna med ju! :) 

1 kommentar:

Lufsan! sa...

Verkar ju har varit en kanonbra helg!:-) Härligt!:-) PussKram!<3