torsdag 15 maj 2014

Jobbar mig uppåt :)

;) det blir aldrig riktigt som man planerat på jobbet.

Igår och i dag har det varit avdelningsjobb för mig. Det är lite skillnad att sitta helt själv uppe i höjden ;) otroligt vilken utsikt jag har där uppe :) lite skillnad från att sitta och glo in i väggen! 
Jag har några nya kompisar med som jag håller koll på, ett kärt par minsann, fiskmåsar som byter av varandra för att ruva på äggen :) jag avskyr egentligen fågelmåsar men dessa beter sig så gulligt :) Det är att ta ansvar minsann:)

Nu har jag bränt av ännu ett träningspass, grymt taggad varje gång nu. Känner verkligen att jag får perfekt kontakt med musklerna. Jag kan liksom koncentrera mig på mig själv nu. Det är jag, här och nu! Mellan seten dansar jag som en total maniac, så skönt att köra ut energin! 

Imorrn ska jag till frissan, har sån ångest som vanligt, vad ska jag göra med kalufsen?! Jag ska i alla fall ljusa upp det nu, det är ett måste till sommaren då mitt hår bleks så fort man säger sol och det blir sådär matt och tråkigt! Sen är frågan om jag bara ska ta topparna? Ja, jag får väl sova på saken. 
Ha en enormt trevlig kväll mina vänner! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Fin utsikt som sagt!
Hoppas det gick bra hos frisören!!
PussKram!<3