torsdag 29 maj 2014

Ledig dag!

Som bekant så är det helgdag i dag. Vädret har varit sådär så jag har passat på att göra lite nytta här. Städat kök och toalett, bokföring, vattnat blommor, dammsugit poolen, plockat iordning i trädgården, tvättat och vikt all tvätt och sorterat och sist men inte minst tränat!



Jag tränar oftast mycket bättre själv även om det är kul med sällskap ibland så tar jag nog i liiite mer när jag tränar själv :) sitter just nu i solen och njuter av hur jäkla duktig jag är ;) 

Visst hade det varit skönt att va ledig imorgon med men jag sparar mina dagar till viktigare tillfällen :) Tänkte ta och hoppa in i duschen strax och sen blir det grillning tror jag :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Så duktig du är Kluddan!!<3
Du är Bäst, Go Go Go!!!<3
PussKramLove!!!<3