lördag 24 maj 2014

På väg hem!

Sitter på tåget som jag precis hann med, Lotta körde mig till Bergåsa, när hon släppt av mig uppe vid vägen kommer tåget så jag får springa lite, det var på håret!

Landstingsfesten ja, jisses vad mycket folk!! Det var jäkligt trevligt i början men sen blev det lite rörigt. Det va liksom matvagnar (ett tiotal, tänk pizza, langos, kroppkakor, hamburgare, älgkebab, barbecue och massa annat), godisvagnar, glassvagnar, korvvagnar, popcornvagnar, kaffevagnar. Så det var köer lite överallt.  

Tur man har lite vett i skallen och inte dricker för mycket vid sånna här tillställningar. Jag tror det är rättså många som vaknade/vaknar med lite ångest i dag. Lotta och jag stod och glodde på de som tog sig upp på karaokescenen, vissa kanske borde låtit bli?!

Lite bilder!
"Nu kör vi"-åkbandet ;)

Hemma hos Lotta; Maggan, Hanna, Lotta och Heléne :)

Blondinerna :) jag ser skitfull ut men det var så grymt varmt, solen stekte verkligen. Så tror jag det var ;) 
Ja, jag vet ärligt talat inte vad dessa nötterna gör! Haha! 
Riktigt roliga killar!! Skrattade så jag fick ont i magen!

Peter Lilja. Landstingsdirektör (är han va?)

En av körerna i körtävlingen. 

Öppningsdansen, ingen aning om vilka dessa gubbar var.

Karaoketältet rakt fram, sååå mycket folk. Vi var framme vid scenen och dansade en stund men det gick liksom inte att röra sig, så vi dansade i korvkön istället :) 

Folk överallt! 

Det var rättså trevligt ändå, kanske lite uppblåst alltihop? Tänk att alla dessa jobbar i lilla landstinget Blekinge, tror att det var drygt 7000 inbjudna och knappt 3000 som var anmälda. Det är ganska mycket folk faktiskt :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Du verkar ha haft det skojigt!!:-D Kul Kul!!!:-D Mycket folk som sagt....
PussKram!!!<3