torsdag 26 juni 2014

Midsommar ja

Det blev inte jättemånga bilder men ett par stycken, tyvärr fick jag aldrig med min stora pojk på någon bild, han satt aldrig still ;) Där var det fotboll som gällde hela kvällen! 
Älskar denna bilden, vi är såå fina Millevippen och jag!

Snygga! ;)

Det blev inte bättre än såhär ;) Men här är min fina klänning, står dock som en mupp på den här bilden ;)

Softar i det fina vädret!

Dags för straffturnering, om var det någon som satte alla sina straffar? Japp jag, bara jag :) ;)

Pilkastning! Men se där, där är ju Theo med och ska precis kasta!

Min sambo dumpade mig och skaffade bebis med en annan man :-/ Jaja, det är ju sånt som händer! 
Och ett till på min lilla fotomodell :) 

Som sagt så hade vi riktigt trevligt på midsommarafton, vi tackar Niclas och Tilda för allt de fixat med. Vädret var ju helt perfekt med. Japp, allt var kanon (förutom att Sandra var tvungen att åka och jobba på kvällen, men det får vi ta igen en annan dag).

Nähä dags att jobba strax! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Härliga, jättefina och jättesöta bilder!!<3
PussKram!<3