torsdag 5 juni 2014

Ser ut som jag klarar denna veckan :)

Ja än ser det bra ut:
Lider med de som drabbas av detta. För mig hade det inte funkat i början av veckan då det var knas med bilen och den var inlämnad i tisdags. Nu skulle jag ju klara mig om det skulle bli inställt men det är ju inte alla som har bil, eller körkort. Men det är ju surt att betala dubbla resor om man har månadskort! Nog om det!

I morgon är det kalasdags för min lille Millevippen! Mycket som ska fixas ikväll, hoppas på att kunna sluta en timme tidigare så jag hinner allt OCH hinner träna. Hann inte det igår då jag blev kvar på möte en timme längre. Vi hade gemensamt APT med Karlshamnssekreterarna på Blekingemuseet. God mat och trevligt sällskap. Nu ska jag skriva handlarlista så kanske jag kan undvika att köra mellan huset och affären stup i kvarten ;) pusshej! 

1 kommentar:

Lufsan sa...

Ses en liten sväng imån!!<3
PussKram!!<3