fredag 13 juni 2014

Skolavslutning!

Min stora kille slutade ettan i dag! Vi (läs jag) kom överens om att han skulle gå ettan ett par år till så hans mamma hinner med! Älskar mina killar så enormt mycket och de är finast och duktigast i världen. Bilder givetvis ;) :
Underbar bild på mina gossar!

Stolt sötnos!

Lillebror gillade glassen och jordgubbarna! Detta året kan han äta jordgubbar utan att reagera med prickar :) wohoo!

Stora killen :) (japp lillebror hänger i trädet, han hade ju faktiskt varit så duktig och suttit still jättelänge)

Finisar i solen!

Mamman ville va med på ett hörn ;)

Galenpannan på fiket :)

Och så en stund efter vi kom hem så blev det hagelstorm, regn, hagel stora som golfbollar, blixtar och dunder! Men vi har haft en underbar dag! 

Och så satt min söta sambo på bordet ute på altanen och kollade på haglet och skulle sedan hoppa ner. Resultatet:
Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Härliga bilder!!<3
Inte kul med trasigt bord....
PussKram!<3