lördag 28 juni 2014

The B-day

Var ju inte sådär supertaggad att fira min födelsedag tidigare i veckan. Men tack vare alla fina i min närhet så fick jag en sån fin födelsedag!

Min fina sambo steg upp 4.45 och gick ut och plockade jordgubbar till mig så jag kunde få min sedvanliga jordgubbsfrukost på min dag och underbart fina röda rosor fick jag av honom också :)

Sen for jag till jobbet och där fick jag paket från min fina vän Lottis :) Tror den bruden känner mig ganska så bra nu ;) :

Efter tågstrul och många svordomar kom jag till slut hem och åkte och hämtade mina finaste: 


Sedan blev det dusch och en tripp till Kalmar med min älskling!

Larmgatan 10! Det kan aldrig gå fel där! Oxfilé på het platta och potatisgratäng, såå gott!
 
Finaste sällskapet:

Och lite vin ute, så mysigt, sånt här behöver man göra oftare! Så himla mysigt att bara vara vi!
Nu inviger jag min fina kaffekopp som jag fick av min fina Anna, Elsa Beskow, den är såå söt!

Eftersom att sista tåget gick vid 21 ( eller ja det skulle gått vid 21, tror vi avgick typ 40 minuter sent) så kände vi att vi inte var sugna på att gå hem bara. Då kom vi på att Casablanca hade premiär igår så vi gick dit en sväng. Det var väldigt dött och inte många man kände men vi satt ute en stund och tog ett par cider. 

Jag är så himla nöjd med min födelsedag! Tusen tack för alla grattis, paket och för att ni finns! Och ett extra stort tack till min älskling som jag älskar lite mer i dag ;) puss!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Låter som du hade en alldeles underbar Födelsedag!!<3 Det är du väl värd!!<3
Kul att du gillade "jordgubbspresenterna".:-)Det var så pyttelite så, tyckte jordgubbarna passade dej!!<3
PUSSKRAMLOVE!<3