tisdag 17 juni 2014

Planering!

Sitter på tåget och försöker få lite vettigt gjort :) Jag har tonvis att göra på jobbet så då måste jag försöka få undan de "privata" störmomenten innan så man har fokus på rätt grejer :)


Jag är ju som sagt avdelningssekreterare nu i två veckor och då är det lite andra saker att tänka på. Plus att det är min kortvecka då hinner man inte riktigt lika mycket som långveckan, av rättså självklara skäl ;) I åtta dagar till ska jag hänga där och det känns helt okej, inte lika nervöst som förra sommaren. Det känns som man ändå lärt sig en del på ett år :)

Ikväll blir det träning, matlagning tvätt och en massa mys med grabbarna :) Känner att jag skulle behöva köpa lite extra tid, har inte riktigt så mycket som jag vill just nu. Men det går bra, det känns bra nu :) pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Var rädd om dej Kluddan!!<3
PussKram!!<3