fredag 4 juli 2014

Dagens ;)

Jag ställer samma fråga som alla andra; vart är sommaren?! Ska man behöva gå klädd såhär i början av juli? 
Klänning, tjockekofta, jeansjacka, leggings och strumpor! Jobbar nästa vecka med sen vill jag ha skärpning på vädret! 

Dag 3 var det igår på träningsschemat, efter mycket om och men så kom jag ut på min powerwalk, klockan 22.00! Ni anar inte hur stolt jag var över mig själv att jag inte bangade! 6 km fick jag ihop, dock blev det inte 50 minuter som planerat men 46, så det var ju inte så långt ifrån :) 

I dag står det simning på schemat. Jag är lite fram och tillbaka om jag ska ta powerwalk ikväll med istället och lägga två simningar nästa vecka. Jag får fundera lite på den.

Barnen ska sova hos mormor och Dan inatt. Mina små grisar, de kommer ha det så mysigt!

På lördag ska Theo in till Kalmar och kolla på när Kalmar FF spelar, hans lag ska gå med spelarna in på planen :) Han har längtat efter detta i ett par månader nu! Stolt kille :)

Tid för avgång, dörrarna stängs! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Vad skojigt att dom fick gå in med fotbllsspelarna!:-D
PussKram!<3