fredag 11 juli 2014

Sista dagen!!

Då var vi äntligen där, sista jobbdagen innan semestern. Som jag längtat! Igår gjorde vi äntligen slag i saken och bokade en semesterresa. Det blir Gotland i en vecka! Det känns helt underbart. I mitt 31-åriga liv har jag aldrig satt min fot på den ön, så nu är det äntligen dags. Vi kommer dessutom få bästa sällskapet i form av familjen Lotta :) Det kan ju inte gå fel! 

Så nu kan man ta semester utan ångest över att man inte har något planerat. Det blir dock lugnt nästa vecka, lite småutflykter hit och dit blir det nog, vi får se lite vad vi känner för! 

Semestern firar vi in ikväll med grill och bad med bästa Sandra och Marcus. Det kan ju heller aldrig gå fel, eller jo kanske ;)

Meningen var att vi skulle till Ronneby ikväll och fira min fina vän som fyllt år, men vi fick tyvärr inte alls ihop det :( 

Ha en underbar fredag mina vänner! Pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Åh, vad KUL!!!:-D Jag har alltid velat åka till Gotland, hoppas jag får göra det nån gång i mitt liv!;-) Så ROLIGT för Er!!<3
Ha en mysig kväll!!
PussKram!!<3