onsdag 2 juli 2014

Tuff tuff tuff...

Mitt i sommaren och kaoset råder på stationen, värre än vid vinterns snöstorm. Peppar peppar... sitter faktiskt på mitt tåg som kom in i tid. Nu är ju frågan om man måste vänta in något annat tåg som är sent? Eller kommer det bli tredje gången gillt? Första dagen jag kommer till jobbet i tid, på rätt sätt denna veckan? Spännande! 

Gillar mitt nya träningsupplägg so far. Igår var det styrketräningspass med fokus på överkroppen. Hyfsat slut i mina arma armar efter passet. Inväntar träningsvärken i dag. Ikväll är det 50 minuters powerwalk på schemat. Tycker det är skönt att ut och walka, det tråkiga är bara att det oftast blir samma runda, men i dag kanske jag skojar till det och vänder på rutten och kör från mål till start ;) busigt ;) Endast en vilodag denna veckan, fredag. Fast vilka fredagar är egentligen vilodagar?! 

Nähä mina vänner, nu rullar vi... I tid :) pusshej

1 kommentar:

Lufsan sa...

Yeah, Vad bra att tåget gick i tid....
Heja Dej, Du är så duktig som tränar & står i...
PUSSKRAMLOVE!!<3