måndag 21 juli 2014

Helgen

I helgen har vi varit på vift i Skåneland. Fredagen började vi med Tosselilla, underbart väder, massa bad, sol och karuseller!
Efter en heldag där åkte vi till hotellet. Trötta och nöjda med dagen. Lördagen började lugnt jag fick ligga och dra mig i sängen och barnen, ja de roade sig själva ;) 
Sambon? Han var på massage den gottegrisen ;)

Efter frukost så styrde vi mot Ystad. Där parkerade vi oss på stranden och fick även sällskap av Lottis med familj. Det var underbart väder hela dagen, det blåste en del vid havet så man kände inte riktigt att solen tog så pass mycket som den gjorde! På kvällen tog vi tåget till Ystad igen och strosade men vi kan väl säga att vi alla var ganska trötta vid det det här laget ;) 
Theo åt sockervadd ;)

Söndag var det dags styrda oss hemåt, vi gjorde några stopp på vägen. Bland annat i Kivik. 

Sen stannade vi till i Karlshamn och kollade på djur bredvid kreativum

I dag är mina kids påväg till Göteborg med sin pappa. Mycket semester blir det ;) jag kom ut på en promenad i ett varmt Emmaboda. Festivalarna börjat droppa in nu, tycker det är så mysigt. Är skälv ingen festivalmänniska men tycker det är så skoj med en massa folk! 

8,3 km fick jag ihop.
SVETTIGT!! Nu blir det ett dopp i poolen! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Ni verkar ha haft en underbar helg!!<3
Så duktig du är som går så långt!!
Så snygg du är och väldigt solbränd och söt!!<3
Grattis igen på Din Namnsdag!!!<3
PUSSKRAMLOVE!!!<3