onsdag 9 juli 2014

Sommar!

Nu har sommaren äntligen kommit! Det är varmt! Jag har ju långvecka på jobbet, 10 timmar varje dag framför datorn. Men efter i dag är det bara två jobbdagar kvar innan semester! Man blir ju så mycket piggare och gladare när solen skiner när man stiger upp! Det blir cykeln till tåget varje dag nu :(
Underbart! 

Vi har en liten kompis som sällskapar med oss varje morgon nu:
Så söt :)

Ikväll är det powerwalk på schemat. Det har gått hyfsat bra med nya schemat, missade pw'n i söndags för att jag hade sån enorm huvudvärk. Och så har jag fått byta ut simningen för simhallen har kassa öppettider nu i sommar. Kommer ta träningen med en nypa salt från och med helgen. Jag ska ta mig tusan ha semester! Fyra underbara veckor!! Hoppas innerligt att det fina vädret är här för att stanna! 

Nästa vecka hoppas vi på mycket sånt här: 
Myspys!!

Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Söt liten igelkott!!<3
Härligt härligt!!!<3
PUSSKRAM!!!<3