torsdag 3 mars 2016

Berg- och dalbana

Finaste pojkarna i världen ❤️
Mys till Mello i lördags. Theo är ett stort fan av detta spektakel.

Milo är inte riktigt riktigt lika stort fan av Mello som storebror. Men det är ju skitkul att hjärtrösta iaf :) 

Theo och jag la färdigt ett av hans 1000-bitarspussel i söndags. Som vi kämpat! Titani

Våren är äntligen på väg nu och äntligen kan man ut och springa och gå även när man kommer hem från jobbet då det nu är mycket ljusare om kvällarna! 

I går hade jag årets medarbetar/- lönesamtal med chefen. Jag är väldigt nöjd och mycket nya saker dök upp. 

I dag har jag kvällsjobb. Inte superskoj men det går. Det var roligare att jobba i fredags när jag hade denna sötungen som hjälpreda! 
Han blev väl omhändertagen och fick följa med syster B att lämna blodprov och så fick han vara med och titta på när de gipsade en patient, jättespännande! 

Nu är det strax jobbdags! Pusshej! 

Inga kommentarer: