torsdag 24 mars 2016

Påsk!

Nu har vi påsklov här i huset :) Jag har ju varit hemma nu en vecka men det kan ju vara trevligt för resterande folk i huset att vara lite lediga med. Tänkte att jag skulle fira in påsken med att ge mig själv lite tulpaner :) 


Är totalt förälskad i mitt nya träningsschema, jag sitter och planerar allt i minsta detalj nu. Tre löppass i veckan och egentligen två styrkepass, ska försöka hålla mig till det. Det kanske inte är lika roligt nästa vecka när jag jobbar långa dagar och jag kanske riktigt har så mycket tid över som jag har nu. 



I måndags körde jag korta intervaller, i går långa intervaller och i morgon långpass. Jag har jättesvårt för intervallerna. Jag springer alldeles för snabbt när det är meningen att man ska jogga så sakta som möjligt. I går hade jag gryn energi och kände mig knappt trött efter 7 km. Det känns som att jag kommit över första hindret nu då det bara är jobbigt och tråkigt att springa.

Nähä, jag har påbörjat städ av min garderob så jag får väl fortsätta. Theo och jag hälsade på hans klass i dag. Han fick berätta om vad som hänt och visa sitt operationssår. Spännande :) Han saknar sina kompisar. Men nu ska vi ha påsklov :)

Pusshej!

Inga kommentarer: