söndag 13 mars 2016

Helg?

Näe känns inte som att jag fick någon helg. Många timmar i bilen har det blivit och många timmars jobb... I fredags jobbade jag i Karlshamn, jag har fått chansen att vara med i ett pilotprojekt, så himla spännande och roligt. Är så glad att lilla jag får vara med :) Det har även varit min första jobbhelg vilket innebär att jag var tvungen att jobba till 5 i fredags, i Karlshamn och 6 timmar igår i Karlskrona. Så många mil i bil 🚘

Det har gått bra att jobba, det är jäkligt lugnt och skönt att jobba på helgen. Men i dag när jag väl varit ledig i dag har det varit värsta kalla tråkvädret. Plus att jag nu sitter med feber men imorrn är det en viktig dag så jag hinner inte va sjuk. Jag har i alla fall varit duktig och städat båda bilarna invändigt. Lite fix med min bil sen hoppas jag att den rullar på gatorna igen, den har stått still ganska länge på grund av lathet och tidsbrist.

Snart sovdags innan klockan ringer igen... Pusshej!

Inga kommentarer: