torsdag 17 mars 2016

Typ som fredag.

Kom iväg typ 20 minuter för tidigt i dag så jag sitter i bilen och glor. I dag är det fredag för mig då jag är ledig i morgon. Åker till jobbet en timme tidigare och hoppas få åka hem en timme tidigare men det är ju tveksamt då massa folk är sjuka och lediga så det faller på mig att ta avdelningen. Men men de är trevliga där, i går fick jag bamsekramen av en stressad sköterska för att jag fixade alla papper till en patient på några minuter. Tycker synd om de sönderstressade sjuksköterskorna. 

I dag kör jag min sista 5:2 dag tror jag. Jag prioriterar min träning och jag orkar inte träna när jag inte äter, lite logiskt och helt ärligt så är inte bantning min grej :) 


Testade ett styrkepass i går som jag ska lägga in i mitt löpschema sen, svinkul! Körde marklyft inne på gymmet och sen gick jag ut och körde resten utomhus. Verkligen skönt att kunna göra det nu. Lite mörkt kanske men det finns ju lampor :) Energin man fick efteråt! Pusshej! 

Inga kommentarer: