fredag 19 augusti 2011

Fredagsmys på hög nivå!

Idag har grabbarna och jag myst hela dagen. Vi vaknade på andra sidan Emmaboda och tog oss hemåt tid 10 tiden eller nåt sånt. Sen ringde vi mamma och undrade om de va sugna på lite besök, så efter lite klädbyten handling och sånt så körde vi mot Eringsboda.
Efter några timmar där så styrde vi hemåt igen. Vi va lite småfrusna och trötta så vi tappade upp ett bad och låg och pratade och blaskade en stund. Sen lagade jag potatismos, ni skulle sett Theos min när jag ställde fram maten på bordet, han blev såå lycklig, han älskar mammas potatismos och åt tills han höll på att spricka haha, vi va två om det kan jag säga ;-)
Efter disk och lite spelande drog vi igång en gammal Disneyfavorit, Oliver och gänget och tog fram chipsen och glassen =) Nu är grabbarna däckade och jag ska sitta ner och bara va en stund! Mycket i huvudet nu, men jag tänkte stänga av det och inte tänka alls! Good luck! Pusshej!

1 kommentar:

Lufsan sa...

Kärlek!<3