tisdag 23 augusti 2011

Godmorgon!

Äntligen har det börjat igen! Svenska Hollywoodfruar! Vad kan man säga, vad vore programmet utan Montazami!? Helt ärligt, hennes kommentarer är ju helt klockrena! Hon kan inte tänka sig att bo i ett hyrt hus, tänk om någon kräkts eller ett djur kissat på golvet och så ligger hon där och gnider sig när hon tittar på teve! Haha, vem ligger och gnider sig på golvet när man kollar på teve?!

Min sovmorgon idag blev inte så lång, 6.30 var jag riktigt vaken och efter det kunde jag inte somna om.. Men men jag är ju ledig så jag kan ju ta igen det typ när som ;-)

Strax dags att måla på ansiktet och få i sig lite frukost innan det bär av in till Nybro. Skolan börjar ju inte förrän nästa torsdag men jag måste in och lämna studieförsäkran så jag kan få lite pengar rätt snart. Så Sara och jag styr in mot storstan och passar på att fika lite och hoppas att Linda gör oss sällskap =) Snart är det slut på friden, då sitter man med läxor hela kvällarna.

Vet inte om jag skrev det igår men jag ringde ner till chefen för läkarsekreterarna för kirurgen, ortopeden, kvinnorkliniken och nåt mer :-P Jättetrevlig och som det ser ut nu så kommer jag få vara på flera olika avdelningar, med början på kirurgen =) Så på måndag ska vi ner och träffa alla och dra igång. Snabba ryck, praktiken börjar innan skolan haha, vår skola är logisk på så många sätt ;-)

Nä frukost! Pusshej!


1 kommentar:

Lufsan sa...

Ja, Maria är bara för rolig hon, hihi.:-) Pusshej!<3